ח"כ בן צור "יש ימים שאנחנו אסירי ציון, לא יכולים לצאת לשום מקום" • האזינו

    דוד לזר No Comments on ח"כ בן צור "יש ימים שאנחנו אסירי ציון, לא יכולים לצאת לשום מקום" • האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (חמישי) ב'מדברים אקטואליה' עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' התייחס ח"כ יואב בן צור, יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, לביקורת שהושמעה על חברי הכנסת של ש"ס – שלא יצאו להגן על השר לעניני דת דוד אזולאי מנזיפתו של ראש הממשלה נתניהו בעקבות דבריו של השר כנגד הרפורמים.

    "אני חושב שהשר אזולאי הגן על דבריו אמש בכנסת הוא אמר שדבריו הוצאו מהקשרם, הוא איש נעים הליכות ומעולם הוא לא השתלח באיש, איש נעים, אין לי ספק שהדברים שהוא אמר אמש מספקים ואין ענין להמשיך להתעסק בענין".

    על נזיפתו של נתניהו באזולאי אמר בן צור כי "כנראה שלראש הממשלה היה צורך להראות למאן דהו שהוא לא שותף לדברים נגד הרפורמים", לדבריו, "אנחנו מגבים את השר אזולאי, מכבדים ואוהבים אותו".

    לאחר מכן, התייחס ח"כ בן צור לניצחון אמש של האופוזיציה בהעברת החוק של ח"כ קרין אלהרר מ'יש עתיד' בקריאה טרומית במליאה, ברוב של ח"כ אחד בלבד: 46-45  ואמר כי "אין כאן  ניצחון, פעם אחת האופוזיציה הצליחה באיזו חוק קטן וכבר זה ניצחון?, מדובר בהצעה טובה בסך הכל, אם אני הייתי מחליט – הייתי תומך בה".

    "אתמול הייתה טעות טכנית שחברי כנסת לא הספיקו להגיע למליאה, מדובר בשמחת עניים לאופוזיציה, הם שמחו כאילו הם הפילו את הממשלה".

    "בימים שני ורביעי אנחנו אסירי ציון, לא יכולים לצאת לשום מקום ולא יכולים להתקזז עם אף אחד, אבל זה התפקיד שלנו", בן צור הוסיף כי, "ח"כ החרדים מאיישים כמעט בקביעות את הועדות ואת מליאת הכנסת – תוכלו להביט בשעון הנוכחות, ח"כ החרדים הם המצטיינים בכנסת", אמר.

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות